Téma cenotvorby je velké téma v každém podnikání. U služeb jako je jazyková výuka se zdá být v poslední době čím dál důležitější. Jako lektoři si uvědomujeme, že náš čas má hodnotu vyčíslitelnou v penězích.

Udržitelné jazykové podnikání

Kika Uhnáková je lektorka španělštiny, která působí na Slovensku. Začínala učit španělštinu jako studentka vysoké školy. Postupem času získávala zkušenosti, investovala do sebe a jako lektorka rostla. A s ní rostly i její ceny. Kika ráda mluví o udržitelném jazykovém podnikání. Mluví o něm také ve své Akadémii lektorov, kde učí ostatní lektory říkat si o odpovídající částky za své služby. A mluví o tomto tématu tak dobře a s takovou lehkostí, že jsem jí ráda přizvala k rozhovoru.

Nevyhořet, nýbrž růst

Jak zní rada Kiky jazykovým lektorům? Nevyhořet, nýbrž růst. Pokud začínáte učit při škole, je normálně říkat si za své služby nižší částky. S nárůstem odbornosti a zkušenosti je však zcela přirozené nechat růst i ceny. Pokud by se tak nestalo, mohlo by snadno přijít vystřízlivění či hůř, vyhoření.  Udržitelné podnikání tedy vyžaduje i zdravé sebevědomí v oblasti cenotvorby

Jak na situace, kdy si chcete říci o navýšení cen, uslyšíte v rozhovoru.

Kika Uhnáková je lektorka španělštiny a mentorka. Krom výuky samotné pomáhá ostatním lektorům budovat si úspěšný a udržitelný byznys. Najdete ji ZDE. 

 

 

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU.

Tématem newsletteru jsou trendy ve vzdělávacích technologiích, lektorské i digi tipy, online vzdělávání. 

Jste úspěšně přihlášeni k odběru newsletteru.