fbpx
distanční výuka angličtiny

 

 

Virtuální prostor má jiné možnosti než fyzická třída. Na učitele klade o něco vyšší požadavky, ale zároveň mu nabízí nové pole působnosti.

Kniha Digitální výuka cizích jazyků: 100 výukových technik do online hodin tyto nové možnosti mapuje. S ní dostanete do rukou know-how k tomu, aby vám plánování online hodin zabralo jen pár minut, aby byla výuka pro studenty zajímavá, abyste měli plán i prostor pro improvizaci. Zkrátka abyste se mohli naplno obout do své učitelské role i v digitálním prostoru. 

digitální bezpečnost

CO VÁM KNIHA POMŮŽE VYŘEŠIT

  • Pomůže vám efektivně plánovat lekce.

  • Vytvářet živé a interaktivní lekce.

  • Nechá vás poznat nové možnosti, které vám online prostor dává do rukou.

  • Velkou část aktivit si budete moci přenést i do offline třídy.

  • Rozšíří vaše didaktické dovednosti obecně.

  • Kniha vznikala ve spolupráci s lektorkami angličtiny, němčiny, francouzštiny a češtiny pro cizince.

  • Pokud chcete uvařit dobrou online hodinu, tohle je must-have kuchařka. 🙂

co říkají na knihu zkušení učitelé?

Tento e-book je „must have“ každého lektora jazyků. Je v něm tolik tipů, jak učit (nejen) online, že mám pocit, že jinou knihu už potřebovat nebudu. Všechny aktivity jsou praktické, nenašla jsem žádnou, kterou bych nemohla použít. Kláro, moc děkuju, že jste si našla čas na to, abyste e-book napsala. Díky vám jsem právě ušetřila spoustu času (a taky peněz), který bych musela strávit účastí na spoustě seminářů a přečtením velkého množství knih.

Daniela Virtelová

lektorka češtiny pro cizince, www.ceskyjazykceskakultura.cz

Zdravím Kláro, právě jsem dočetla vaši knížku a je to bomba! Takový přehled aktivit ve spojení s vhodnými aplikacemi je kompletní kuchařkou každého digitálního lektora na jednom místě! Opravdu se vám to moc povedlo! 
Michaela Karkošková

lektorka angličtiny, http://www.ucimseaj.cz/

Tato kniha by neměla chybět na stole nebo v e-bookové čtečce žádného učitele, kterého doba přinutila učit cizí jazyk online.  Já sama jsem na první online hodině po přečtení této publikace vyzkoušela techniku warm-up číslo 13, pak jsem hlavní gramatiku vysvětlila pomocí techniky 66 a hned poté 93 a na závěr hodinu ukončila technikou 95. Že vám čísla nic neříkají? Tak si Klárčinu knihu pořiďťe a uvidíte 🙂  

Pavlína Jurzykowská

učitelka francouzštiny na ZŠ

Jako bonus ke knize jsem vytvořila video JAK SI PŘIPRAVIT ONLINE HODINU OD A DO Z.

Ukazuji na něm práci s konkrétními aplikacemi a výukovými technikami, které mi pomáhají online hodiny efektivně plánovat.

Video je 35min dlouhé a je v ceně knihy.