Nedávno jsem psala o PŘEHNANÉM DŮRAZU NA ŠPRTÁNÍ SLOVÍČEK.
Studenti se na tom dovedou pěkně odvařit.
DRUHÝ EXTRÉM JE POSADIT DÍTĚ PŘED OBRAZOVKU S RODILÝM MLUVČÍM a chtít po něm, aby se zorientovalo samo. (Však děti jsou jako houby, ne?) Některé jo. Některé se odvaří úplně stejně jako ty výše zmíněné.
Zlatá střední cesta je cestou postupných kroků. Dítě se potřebuje do jazyka dostat prostřednictvím tzv. TEACHER`S TALK, tedy zjednodušené mluvy. Ne nepodobné mluvě rodičů batolat a předškoláků. Teprve postupně lze nabalovat.
Vědecké výzkumy to jasně dokazují. Pro úspěšné studium druhého jazyka není zásadní věk (u nebilingvních dětí tedy neplatí čím dříve, tím lépe), ani talent. Zásadní je ta cesta postupných kroků, která respektuje aktuální stupeň vývoje studenta.
Hry v kurzu Teach & Grow jsou koncipované tak, aby navodily prostředí pro TEACHER`S TALK a vedly děti cestou postupných kroků.
NECHTE SE INSPIROVAT UČITELI, KTEŘÍ HRY Z KURZU JIŽ VYUŽÍVAJÍ