Klára Pirklová – learning designerka

K technologiím jsem se nedostala přímou cestou.

Mám doktorát z filosofie a dlouhou lektorskou zkušenost. Na pomezí vzdělávání, technologií a informační vědy se pohybuji od r. 2020.

Mojí doménou je e-learning ve vzdělávání dospělých. Při navrhování využívám designový přístup a nejnovější poznatky věd o učení. Kurzy, webináře a online eventy mají díky evidence-based přístupu úplně jiný dopad.

Nebojím se ani velkých a složitých e-learningových projektů. Na ně dosáhnu díky Národnímu pedagogickému institutu, kde od roku 2022 působím.

Moje čtyři školní děti mi nedovolují ustrnout na místě. Spřátelené ženy, ať už v EdTechu nebo u nás na vesnici, mě naopak správně uzemňují

Můj EdTech newsletter odebírá 4500 lektorů.

Témata přednášek a workshopů:

  • AI: Jak vést žáky k samostatnosti a odpovědnosti
  • Learning design pro učitele a lektory
  • Learning analytics pro učitele a lektory
  • Technologie ve vzdělávání pro politiky a úředníky
  • DigCompEdu: digitální kompetenční rámec pro učitele
  • Moodle pro uživatele i tvůrce

Další formy spolupráce:

  • Redesign online portálů a kurzů
  • Learning analytics: jak vyhodnocovat vzdělávací data
  • Learning design: spolupráce v týmu
  • Kombinované vzdělání: procesy tvorby

 

    Najdete mě také tady:

    PŘIHLASTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU.

    Tématem newsletteru jsou trendy ve vzdělávacích technologiích, lektorské i digi tipy, online vzdělávání. 

    Jste úspěšně přihlášeni k odběru newsletteru.

    ZÍSKEJTE E-BOOK ZDARMA.

    E-book vám p zadání emailové adresy přijde na e-mail. Posílám také pravidelně newsletter s novinkami a tipy k tématu vzdělávací technologie a online didaktika. Nespamuji. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit. 

    E-book je na cestě k vám. Hledejte raději i ve složkách Hromadné a Spam. Chcete mě podpořit? Přijďte na školení: klarapirklova.cz/skoleni

    PŘIHLASTE SE DO 5DENNÍ VÝZVY.

    Během 5denní výzvy si najděte téma svého prvního (nebo dalšího) online kurzu.

    Jste úspěšně přihlášeni do 5denní výzvy.